søndag 8. januar 2012

Tangerine Tango 2012








Last Photo: Design Shimmer

It's official, Tangerine Tango is the colour of the year 2012 according to Pantone. 

"Sophisticated but at the same time dramatic and seductive, Tangerine Tango is an orange with a lot of depth to it. Reminiscent of the radiant shadings of a sunset, Tangerine Tango marries the vivaciousness and adrenaline rush of red with the friendliness and warmth of yellow, to form a high-visibility, magnetic hue that emanates heat and energy."

My touch of Tangerine Tango in my home is on the last image......
It is mine rhinos :)

7 kommentarer:

Dotty-love sa...

Så deilig!

Brigg sa...

ooo.elsker fargen. har aldri visst hva den het. har noen sko i den fargen og eeeelsker dem. desverre er de blitt slitt. sukk.

kjenner jeg må på tangerinejakt.

Zane sa...

wonderful pieces

ceciliegrut sa...

Rett og slett deilig og LEKKERT! Så digg med en ny farge.

Fru Fly * Heidi sa...

Kul og veldig forfriskende farge! Er ikke sikker på om den kommer inn i interiøret her, men på en eller annen måte vil jeg se mer av den. Ellers synes jeg det er kjempegøy at du skal være med i messe-teamet, håper vi treffes i den forbindelse snart!;) Ha en fin søndag! - Heidi

PS. Huset ditt ser råfint ut, og FOR en utsikt!!

Design-Shimmer sa...

Takk for herlige kommentarer :)
Brigg: det er bare til å gå på jakt....
Fry fly: Gleder meg til å samarbeide med deg, spennede...

Tjo og hei

DELEITE sa...

I love this colour, I want to paint in tangerine tango lot of things, but I haven´t got the oportunity yet.