torsdag 25. juni 2009

Colour

















Lifestyle in colour, wonderful Rice

9 kommentarer:

Amy sa...

Love all the bright colors!

Mitt lille hjem sa...

Artig innlegg!
Står til den solfylte dagen i dag!
Blir så fargerik når solen skinner :)

Ha en deilig dag!

Åsa sa...

Jah! Fantastiske bilder :)

FROM THE RIGHT BANK sa...

Wow, those colors really woke me up this morning! I love the pinks in all of them and that cake is gorgeous!

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var fargerikt og flott: ) Morsomme bilder.

Rikke sa...

Åh sååå nydelig!!!!!!
Loves it:)
Takk for fantastiske og inspirerende bilder!!!
Fortsatt god helg!
Rikke

Funkisvilla sa...

sinnsykte kule bilder! hvor er location? Evt hvor fant du dem?

camilla

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så mye lekkert! En stund siden jeg har vært inne på bloggen din her, men tror jeg nå legger den i min bloggliste:)

My Wonderworld sa...

Sommerlig og deilig. Ha en fin dag!