torsdag 25. juni 2009

Colour

















Lifestyle in colour, wonderful Rice

9 kommentarer:

Waxy sa...

Love all the bright colors!

Mitt lille hjem sa...

Artig innlegg!
Står til den solfylte dagen i dag!
Blir så fargerik når solen skinner :)

Ha en deilig dag!

Åsa sa...

Jah! Fantastiske bilder :)

FROM THE RIGHT BANK sa...

Wow, those colors really woke me up this morning! I love the pinks in all of them and that cake is gorgeous!

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var fargerikt og flott: ) Morsomme bilder.

Rikke sa...

Åh sååå nydelig!!!!!!
Loves it:)
Takk for fantastiske og inspirerende bilder!!!
Fortsatt god helg!
Rikke

Camilla sa...

sinnsykte kule bilder! hvor er location? Evt hvor fant du dem?

camilla

Margrethe sa...

Så mye lekkert! En stund siden jeg har vært inne på bloggen din her, men tror jeg nå legger den i min bloggliste:)

Carina Dale sa...

Sommerlig og deilig. Ha en fin dag!